UniCall call centrum | telemarketing, telefonní prodej, zákaznické linky

Unicall Získávání zákazníků

Získávání zákazníků

  • Získávání zákazníků
  • Up-sell a cross-sell
  • Plánování schůzek
  • Průzkumy trhy a podpora prodeje
  • Mystery shopping a řízení kvality
  • Analýza a konzultace

Unicall Zákaznická péče

Zákaznická péče

  • Nejvyšší úroveň péče o zákazníky
  • Komplexní nebo částečný outsourcing
  • Dlouhodobá nebo krátkodobá spolupráce
  • Infolinky a linky technické podpory
  • Úspora nákladů

Unicall Back office služby

Back office služby

  • Technická a administrativní podpora
  • Zapisování, scanování a archivace dat
  • Zpracování a vyřizování korespondence
  • Logistika a doručování zásilek


Naše pobočky

Unicall Naše pobočky

Co je nového v UniCall?

Unicall Co je nového v UniCall?

UniCall pečuje o televizní programy

Červen 2016

V měsíci červnu zahajujeme spolupráci s předním telekomunikačním poskytovatelem při oslovování uživatelů s bezkonkurenčním balíčkem televizních programů. Je to pro nás další projektů v této oblasti, kde budeme využívat naše dlouhodobé zkušenosti se segmentací databází, zákaznickým servisem a službami back office.

 

Úspěšné testování přerůstá do regulérní spolupráce

Květen 2016

Po úspěšné tříměsíční pilotní spolupráci spouštíme regulérní provoz projektu pro významného dodavatele zemního plynu a elektřiny. Na základě výstupu z testu jsme dosáhli nadprůměrných výsledků v objemu prodejů na agenta a velikosti objednávky. Klient bude využívat naši kapacitu v pobočkách Českých Budějovicích a Olomouci pro oslovování nového trhu.

 

Profesionální péče zvyšuje zákaznickou spokojenost

Duben 2016
Naše společnost v tomto měsíci na základě úspěšného testování rozšiřuje spolupráci s jedním z největších poskytovatelů mikro půjček na českém trhu. Budeme zodpovědní za odbavování příchozích hovorů a správu back-office. Dále budeme oslovovat seznamy zájemců o služby společnosti.

 

Podpora pro firmy nakupující zahraniční měny

Březen 2016
Zahajujeme spolupráci s transparentním poskytovatelem měnových kurzů, který využívá moderní technologie za účelem maximální efektivity a nižší nákladovosti pro dosažení co nejvýhodnějších kurzů na trhu. Zajišťujeme akvizici nových zákazníků především z řad českých importérů a exportérů a první výsledky jsou nad očekávání zadavatele.

 

Moderní zákaznický servis v telekomunikacích

Únor 2016
Pro významného alternativního telekomunikačního operátora od roku 2015 provozujeme zákaznický servis, který zahrnuje vyřizování dotazů a reklamací zákazníků prostřednictvím telefonu, emailu a online chatu. Dalšími činnostmi jsou příjem objednávek a aktivní oslovování zájemců o mobilní telekomunikační služby klienta.

 

148K

lokalit

1289

klientů

128K

projektů

2205

prodejů

Unicall Logo

Co je nového v UniCall

Prev Next

čen 01, 2016

UniCall pečuje o televizní progr…

V měsíci červnu zahajujeme spolupráci s předním telekomunikačním poskytovatelem při oslovování uživatelů s bezkonkurenčním balíčkem televizních programů. Je to pro...

kvě 01, 2016

Úspěšné testování přerůstá do re…

Po úspěšné tříměsíční pilotní spolupráci spouštíme regulérní provoz projektu pro významného dodavatele zemního plynu a elektřiny. Na základě výstupu z...

dub 27, 2016

Profesionální péče zvyšuje zákaz…

Naše společnost v tomto měsíci na základě úspěšného testování rozšiřuje spolupráci s jedním z největších poskytovatelů mikro půjček na českém...

bře 22, 2016

Podpora pro firmy nakupující zah…

Zahajujeme spolupráci s transparentním poskytovatelem měnových kurzů, který využívá moderní technologie za účelem maximální efektivity a nižší nákladovosti pro dosažení...

úno 15, 2016

Moderní zákaznický servis v tele…

Pro významného alternativního telekomunikačního operátora od roku 2015 provozujeme zákaznický servis, který zahrnuje vyřizování dotazů a reklamací zákazníků prostřednictvím telefonu,...

UniCall Communication Group s. r. o.

U Smaltovny 625
370 01 České Budějovice
IČ: 28091531
DIČ: CZ28091531